HomeHome  WidgetsWidgets  KeresésKeresés  TaglistaTaglista  CsoportokCsoportok  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  

Share | 

Nailah Ranofer

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet

Posztok száma : 1
Motto : Mottó helye Titulus : ▶ lion queen Foglalkozás : ▶ elizabeth olsen Play by : ▶ student
Felhasználó profiljának megtekintése

TémanyitásTárgy: Nailah Ranofer   2015-06-21, 3:59 pm

Nailah Ranofer
Ide egy előtörténetet kérünk, vagy egy szerepjáték-példát. Bármelyiket is választod, minimum 500 szavasnak kell lennie. Ez az egyik legfontosabb rész, tehát nyugodtan gondold át, szánj rá több időt.
Üdv, a nevem NAILAH RANOFER, HÚSZ éves vagyok, 1995. 02. 32-ÁN, KAIRÓBAN láttam meg a napvilágot. Nemzetiségem Egyiptomi. Jelenleg diák vagyok és a DUNANT csoportba tartozom. Elizabeth Olsen arcát vettem kölcsön.
Belbecs
Ha egy szóval kellene kifejtenem azt, hogy milyen is vagyok, csak azt mondhatnám, hogy egy atombomba amit ötvöztek egy energia bombával, vagyis atergiabomba. Nincs ilyen szó, de ha lenne tökéletesen jellemezne engem. Nem vagyok egyszerű egyed, nagyon hamr felkapom a vizet és szeretem, ha az van amit én akarok. Nem tudom miért van ez így, de így születtem, ezzel kell együtt élnem. Haragot nem tartok, sosem tartottam, az nem én lennék, hiszen mindenkinek jár még pár esély, bár igaz, vannak, amikor nem. Például, ha netalán tán lenne valakim, aki megcsalna talán először megbocsátanám, de másodszorra úgy repülne, hogy sosen érne le a lába.
Egyébként egy kedves mosolygós lány vagyok, aki hiperaktív és a nagy szívemmel gondjaim vannak. Nem igazán tudok nemet mondani, senkinek sem, mintha ez a szó, csak elvétve lenne benne valamilyen fül alatt a szótáromban. Ettől függetlenül sokadjára nagyon kreatívan tudom visszautasítani az embereket, hiszen sajnos néha kell az is, ha akarom, ha nem. Viszont a felvidítás mestere vagyok, így még egy ilyen eset után is mosolyt tudok csalni az emberek arcára. Hát nem csodás?
Külcsín