HomeHome  WidgetsWidgets  KeresésKeresés  TaglistaTaglista  CsoportokCsoportok  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  

Share | 

Dante Joaquin Navarro

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet

Posztok száma : 1
Motto : The busy teacher Age : 34 Titulus : The bad guy from the next door Foglalkozás : Óraadó tanár Play by : Sam Merrell
Felhasználó profiljának megtekintése

TémanyitásTárgy: Dante Joaquin Navarro   2017-06-01, 8:27 pm

Dante Joaquin Navarro
Ide egy előtörténetet kérünk, vagy egy szerepjáték-példát. Bármelyiket is választod, minimum 500 szavasnak kell lennie. Ez az egyik legfontosabb rész, tehát nyugodtan gondold át, szánj rá több időt.
Üdv, a nevem DANTE JOAQUIN NAVARRO, 34 éves vagyok, 1983.04.06.-én/án, DETROIT-ban/ben láttam meg a napvilágot. Nemzetiségem AMERIKAI. Jelenleg (ÓRAADÓ) TANÁR vagyok és a TANÁROK csoportba tartozom. SAM MERRELL arcát vettem kölcsön.
Belbecs