HomeHome  WidgetsWidgets  KeresésKeresés  TaglistaTaglista  CsoportokCsoportok  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  

Share | 

Astrid Brinley

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet

Posztok száma : 1
Motto : You may think that you'll die without her But you know that's a lie that you told yourself You fear that you'll never meet another so pure But it ain't true Foglalkozás : tanuló Play by : elizabeth olsen
Felhasználó profiljának megtekintése

TémanyitásTárgy: Astrid Brinley   2017-06-07, 4:15 pm

Astrid Brinley
Ide egy előtörténetet kérünk, vagy egy szerepjáték-példát. Bármelyiket is választod, minimum 500 szavasnak kell lennie. Ez az egyik legfontosabb rész, tehát nyugodtan gondold át, szánj rá több időt.
Üdv, a nevem Astrid Brinley, 20 éves vagyok, 1997. Február 23-án, Atlantában láttam meg a napvilágot. Nemzetiségem Amerikai. Jelenleg diák vagyok és a lovell csoportba tartozom. Elizabeth Olsen arcát vettem kölcsön.
Belbecs