HomeHome  WidgetsWidgets  KeresésKeresés  TaglistaTaglista  CsoportokCsoportok  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  

Share | 

Yuri Stoyanov

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet

Vendég

Vendég

TémanyitásTárgy: Yuri Stoyanov   2017-06-12, 7:58 pm

Yuri Stoyanov
Ide egy előtörténetet kérünk, vagy egy szerepjáték-példát. Bármelyiket is választod, minimum 500 szavasnak kell lennie. Ez az egyik legfontosabb rész, tehát nyugodtan gondold át, szánj rá több időt.
Üdv, a nevem Yuri Stoyanov, 46 éves vagyok, 1970.11.16-án, Plovdiv-ban láttam meg a napvilágot. Nemzetiségem bolgár. Jelenleg tanár vagyok és a tanár csoportba tartozom. Keanu Reeves arcát vettem kölcsön.
Belbecs