HomeHome  WidgetsWidgets  KeresésKeresés  TaglistaTaglista  CsoportokCsoportok  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  

Share | 

Oliver Fitzgerard

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet

Vendég

Vendég

TémanyitásTárgy: Oliver Fitzgerard   2012-04-29, 9:58 pm

<< Oliver Henrik Fitzgerard >>

A szegény emberek drogot árulnak, hogy nike cipőt vehessenek, a gazdag emberek nike cipőt árulnak, hogy drogot vehessenek

Születési hely és idő. Anglia Egyesült Királyság, Stevenage/ 1995. szemptember10. Kor. 17. Foglalkozás. diák vagyok. Szexuális orientáció. biszexuális. Szociális állapot. a szegénynél is alacsonyabb. Csoport. fiú diák.

Spoiler:

Family:
Anya. Alaska Cotterfy, 38, bolti eladó , Régen Fitzgerard nevet viselte, de miután apámmal elváltak és mi elköltöztünk egy bőrönddel Stevenageből, felvette a lánykori nevét. Anyával a kapcsolatunk fura, mivel ő a válás után mély depresszióba zuhant és nem dolgozott négy évig, mindenünket eladta. Eleinte egy kertes házban laktunk, most meg egy lepukkant házban ahol kajára alig telik.. Anyu depressziója miatt engem elhanyagolt, és én belekeveredtem abba a bizonyos rossz társaságba. 15 évesen már a drogok voltak a legjobb barátaim, és volt egy idő amikor loptam. Anyu az akivel mára már együtt cigizünk és iszunk, mára anyu csak egy nagy roncshalmaz aki naponta váltogatja a pasijait..
Apa. George Fitzgerard ,40 ,börtöntöltelék , Apám régen nagy pénzes zsák volt, mindig vert engem meg anyát. Amikor anyu megelégelte, és elköltözni készültünk, egy hétig veszekedtek a fejem felett, és a végén a rendőrök jöttek ki és vitték el apámat. Mint később megtudtam az a véres kés a kocsiban, nem egy jópofa játék volt, hanem azzal ölte meg egyik ellenségét. A rendőr kocsiban láttam utoljára, az utolsó mondata pedig az volt hozzám, hogy” Olrik fiam remélem majd beülsz mellém, remélem követed apádat, bár ahogy elnézlek te is olyan söpredék vagy, mint az idióta anyád!”